środa, 17 lipca 2013

Cześć wszystkim : )
Dzisiaj chciałabym napisać o 10 faktach o mnie :d więc
1. Jak widzę pająka i jestem z nim sama dostaję trzęsiawy i zaczynam krzyczeć
2. Zawsze śpiewam
3. Robię przemeblowania w pokoju 344567894 razy w roku
4. Jak mam pieniądze muszę wszystko wydać
5. Podobno śmieję się jak plastik (według plotek o mnie :) )
6. Jak nie pojadę na biwak krzyczę na wszystkich : o
7. Jak nie pojadę na obóz zaczynam uważać że moje wakacje są bez sensu : o
8. Nie mam osób, których nie lubię bez powodu ( w przeciwieństwie do mojej siostry )
9. Przejmuję się krytyką na mój temat
10. śmieje się i nigdy nikt nie wie czemu : o

To chyba na tyle o mnie co przychodzi mi do głowy : d
Ewentualnie łapcie jeszcze moje słoneczko - Lena
aaask :))
Noo więc trzymajcie się :*

2 komentarze: