niedziela, 14 lipca 2013

Cześć wszystkim ; * Wakacje się zaczęły u mnie nudno, nigdzie nie wyjeżdżam.. Czekam tylko na moją Kasie <3333
Opiszmy xd - zgrabna z super tyłeczkiem na których się kompletnie nie zna ! więcej o wyglądzie nie będe pisać bo widac jaka jest piekna xd uwielbia rysować chce zostać malarką ; *


Poza tym ; D na trzy dni do mnie moja najsłodsza Sandra wtorek, środa, czwartek jest nasz !
coś o niej xD - u niej nie bede opisywać wyglądu bo przecież widać powiem tylko że jest chuudziutka kochaniutka, jeny co za rymy... dobraa chce zostać fotografem, kocha śpiewać, z resztą opisałam to w poprzednim poście .
 Proszę popatrzcie jakie my piękne <3 hahahahha


Ahh ta kamerkowa jakość mniam !

Coś więcej o reszcie :

Urodziny Pauliii <3 :



 Wychodze, hahhahahah :*








aJĆ ta focia z rąsi ! <3



Ten wspaniały prezent z autografem Biebera <3





zdjęcie z serii - Śpimy


Paula pakjer



Bez komentarza please .


Jeśli coś więcej to ewentualnie ta wspaniała wycieczka <3


Ta mina Darii xD


Sweet focie z Raczkiem w jednym miejscu, które trwały minimum 2 godziny ;D







TA BARDZO CZYSTA ŁAZIENKA ! 



Ask ;)
Na dzisiaj tyle ; )

2 komentarze:

  1. Hahhaha <3 Tego pierwszego naszego zdjęcia nie musiałaś dodawać! :D / JAKI PIĘKNY WYGLĄD NA BLOGU, KTO ROBIŁ? :**

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu? Super jest ! xd
    wiem że piękny w końcu sama robiłam <3

    OdpowiedzUsuń