sobota, 13 lipca 2013

Witam was, jestem Dorota mam 14 lat.
W moim pierwszym wpisie chciałam się wam przedstawić j/w mam 14 lat itd. chodzę do gimnazjum chociaż są wakacje więc nie o tym będę pisać ! nigdzie w tym roku nie wyjeżdżam niestety :c .
Ale do rzeczy co tu dużo mówić, mam 168 cm wzrostu, mam średniej długości włosy można nawet powiedzieć, że krótkie, mam niebieskie oczy, jestem szczupła : ).
Dalej..bardzo interesuje mnie modeling chciałabym w przyszłości zostać fotomodelką, na razie sama nic z tym nie zrobię bo brakuje mi wieku :D.
Dalej..uwielbiam śpiewać, robię to przy najbliższej okazji, chociaż nie zawsze pasuję, ewentualnie wychodzę na idiotkę xD. Osoba, z którą śpiewam ZAWSZE jest to moja przyjaciółko-kuzynka Sandra <3
Chłopaka nie mam :D
Dalej..Harcerstwo rzecz/organizacja bez której nie dałoby się w moim przypadku wytrzymać :D
Ta atmosfera, te nowe wspaniałe znajomości, wspólne zrozumienie dzięki któremu jeszcze bardziej się do siebie zbliżamy . Harcerstwo to świetna rzecz, jeśli ktoś jeszcze jej nie sięgnął gorąco polecam. Są to ludzie, których nazywam moją rodziną, równie wartą jak tę prawdziwą  :)


Co tu więcej o mnie mówić najlepiej będzie jak po prostu się wam pokażę : ))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz